10 Eylül 2013 Salı

Fatih Murat ARSAL - NEFRETTEN SONRA







Kitabın Adı : Nefretten Sonra
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Baskı Yılı : 2013 
Sayfa Sayısı : 532 

Natalia babasının intiharı ile birTürke emanet edildi.
Çünkü babası vasiyetinde Tamer Karlıbeli kızına vasi tayin ettiğini yazmıştı.
Fakat intiharından bir kaç dakika önce sadece kızına söylediği çok önemli bir şey daha vardı.
Natalia Seni seviyorum kızım... Beni asla unutma Ondan intikamımı al... 
Ve Natalia yaşadığı dehşetten sonra bu yakışıklı ve tehlikeli adamdan artık ölesiye nefret ediyordu.
İntikamın tatlı sularında yüzmek için Yunanistandan Türkiyeye gelmesi ve bu isteksiz adamın koruması altına girmesi yeterliydi.
Genç bir kız için intikam amaç olunca araç olarak güzel yüzünü ve çekici fiziğini kullanmaktan çekinmedi.
Babasının sahip olduğu her şeyi acımasızca alan bu adam belki Natalianin bedenini de alabilirdi ama...
Kalbini asla 
Ya da öyle sandı...

Okur-Yazar-Çizer Yorumu


Yorum yapmak konusunda zorlanan bir insan olarak kitabı anlatmaya nerden başlasam bilemedim. FMArsal dünyasına tam olarak ne zaman adım attığımı gerçekten hatırlamıyorum Facebook üzerinden hikayelerini okumaya başlamıştım ama zamanından emin olduğum söylenemez. İlk Akın'la başlamıştım Fmarsal dünyasına ve şunu söylemeliyim ki Akın'ın yeri bende gerçekten çok ayrıdır bunda göz renginin ve davranışlarının herşeyden çok etkisi olduğunu söylemem gerekir. Daha sonra Akın'ın aslında bir seri kitabı olduğunu öğrenmiş ve Nefretten Sonra'yı almak için büyük çabalara girişmiştim.

İnternetten daha önceleri kitap almadığımdan internet üzerinden kitabı sipariş veremiyordum. Sonra D&R sağolsun kitabımı getirtti ama ben o kitabı getirtene kadar neler çektim bir ben bilirim bir de Fatih hoca :) Zira o sıralar onu fazlasıyla rahatsız edip kitabınızı bulamıyorummm hocam diye yakınmıştım. Sonra kitap zor da olsa elime geçmiş ve ben kitabı aynı gün bitirip Tamer e vurulmuştum... Dün eline kitabın yeni baskısı geçmiş bir insan olarak artık kitabı yorumlayabilirim. 

( Kitabın ilk çıktığı hali/ İlk baskısı)

FMArsal karakterlerinin genel özelliği olarak Tamerde uzun boylu fazlasıyla güzel kahverengi gözleri ve yüzünde bir yara izi var ki bu birleşim tüm kadınların ona hayran olmasına yetiyorda artıyor bile ki adamın karakterine değinmeyeceğim bile ben herşeyden önce karakterine vurulmuştum  zira.

Natalia... Kıvır kıvır saçlı esmer Yunan güzeli. Fazlasıyla inatçı olan ve nefreti yüzünden fazlasıyla acı çekecek ve çektirecek olan bir güzel...

İkilinin karşılaşması Natalia'nın babası ve bir zamanlar Tamer'in ortağı olan Aleksis'in yanına Yunanistan'a gitmesiyle başlıyor. Herşeyi kaybetmiş bir adam ve bana sorarsanız fazlasıyla onursuz bir adam olan Aleksis'in arkasında bir mektup bırakarak intihar etmesi üzerine olaylar başlıyor denilebilir. Natalia'nın annesi daha önce öldüğünden dolayı kimsesiz kalıyor ve bir şekilde Tamer'in vasiliğine geçiyor. 

Tamer'in babasını öldürdüğünü sanmasından dolayı ve o üstün zekalı!! babasının benim intikamımı al diye küçük kızını doldurmasından dolayı Natalia inanılmaz bir nefretle doluyor. Tamer Natalia'ya nasıl sabretti cidden bilmiyorum.
Adamda peygamber sabrı var mübarek. Her ne kadar kitabın sonunun iyi bir biçimde biteceğini bilsem de kitapta çoğu zaman Natalia'yı o kıvır kıvır saçlarından tutup bir güzel dövmek istedim. İntikamında bu kadar inatçı olmasından dolayı. Fark ettiği gerçeklere inatla sırtını dönüp hem acı çekmesi hem de fazlasıyla çektirmesinden dolayı.5 kuruşu olmadan ortada kalabilecekken Tamer sayesinde sahip olduğu herşeye burnunu kıvırmasından dolayı. 

Bir sürü olay yaşandı, ne acılar çekildi, ne kavgalar edildi sonunda çok mutlu oldular tabi ki. 

Her FMArsal kitabında olduğu gibi bu kitapta da mutlu son garantiydi. 

Bu arada Ephesus Yayınları gerçekten çok çok tebrik ediyorum. Kitabın kapağı - hatta diğer kitaplarda dahil- mükemmeldi. Bugüne kadar Türk yazarlarda gördüğüm en en güzel kitap kapaklarından birisiydi. Kitap içerik olsun kapak olsun o kadar güzel hazırlanmış ki bu konuda takdir etmekten başka söz düşmüyor bana.. 

Vee iki kitabı kıyaslamak gerekirse dil de cümlelerin akış biçimde ve eklenen yeni bölümlerle eski bölümlerin birbirine bağlantısında o kadar güzel bir bütünlük vardı ki kitapta bir kopma hissetmiyorsunuz. Fatih hocanın kalemi'nin ne kadar geliştiğini de çok güzel fark ediyorsunuz - uzun zamandır okuyucusu olduğumdan ve bütün hikayelerini okuduğumdan ben hemen farkettim ya da. Kitap çok güzel düzenlenmişti. Ellerine sağlık tekrardan..


Ve kitabın yeni baskısını bana imzalı bir biçimde hediye eden Fatih Hocaya da tekrar teşekkür ediyorum. Beni ne kadar mutlu ettiğini anlatamam...

Sevindirici bir haberle devam edelim. Muhteşem dörtlü tamamlanıyor. Kısa bir süre sonra Akın'ın kitabını da elimize alabileceğiz inşallah. Ayrıyetten Fatih Hoca yeni bir kitap yazdığını da söyledi ve 2-3 aya kalmaz yeni kitabı da elimize alacağız diye umuyorum...



Bu serinin devam kitapları olan Seni Sevmek İstemedim ve Yalnız Gözlerin için kitaplarına bir çok internet sitesinden D&R lardan ve seçkin bir çok kitapevinden ulaşabilirsiniz. Ebook formatında olan kitaplarına ulaşmak içinde Facebooktaki sayfasını beğenip her türlü bilgiye ordan ulaşabilirsiniz. Keyifli okumalar dilerim.. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olur da eserse diye.