11 Eylül 2015 Cuma

Son Zamanlarda III

Şöyle bir baktım da en son Ocak ayında yazmışım. Hayatımı daha doğrusu hayatımı içine kapsayan herşeyi ne zaman düzene sokmaya çalışsam mutlaka birşeyler oluyor. Elbette ki yine bir sürü şey oldu ve ben yazamadım. Sonra yazmak istedim elim gitti bir kaç yorum yazdım ama hep yarım kaldı. Yarım kalmalarına da ayrı bir sinir oldum yazamamaya da. Baktım ki benim yazabileceğim daha doğrusu yayınlayabilecek biçimde yazabileceğim yok ben de son zamanlar da okuduğum kitaplardan bazılarını paylaşayım dedim. O zamandan bu zamana kadar kaç kitap okudum inanın hiç bilmiyorum. Sayma işine girmediğim gibi listesini tutma gereği de görmüyorum - tamamen üşengeçlikten - Dikkat ettiğim yegane şey Son aylarda peş peşe çıkan Türk yazarlara bayağı bir şans verdiğim. Kimse bana ön yargılısın demesin yani. Bazı kitaplar beklediğimden çok daha iyiydi bazıları beni sinir etti yeter ki bitsin diye hemen okudum. İşte onların arasından aklıma ilk gelenler...

















Bir daha düzenli yazacağım falan da demiyorum zaten. Desem de yazamıyorum ki ??
Kim bilir ne zaman olacak ama bir sonraki yazı da görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olur da eserse diye.