31 Ocak 2015 Cumartesi

Son Zamanlarda II



Bir önceki yazımda yazmayı bir düzene oturtmak istediğimi düzenli olarak yorum yapmak istediğimi söylemiştim. O anın karar gücüyle yaptımda aslında. Şu an da elimde bekleyen 4 tane kitap yorumu var. Öyle boyunları bükük yayınlanmayı bekliyorlar. Ama nedense yayınlamak istemiyorum. Yine de burayı boş bırakmak hoşuma gitmediğinden son zamanlar da okuduğum kitapların bazılarını yine buraya bırakayım istedim. Aslında bu aralar çok fazla kitap okuyamıyorum çünkü tavsiye istediğim insanların da söylediği üzere okumak için pek kitap bırakmamışım kendime. Ne öneri verseler okumuşum ve ben de kitap kıtlığına yol açtı. 

Ben de fic dünyasına verdim kendimi okudum da okudum. Hala da okuyorum. Yeni serilere de açığım. Lütfen kitap tavsiyesi verin :) 












 ( Leo yenirsin sen <3 ) 




Son zamanlarda pek çok Türk yazar ortaya çıktı. Bazıları benim Türk yazarlara olan ön yargımı kırmadı desem yalan söylemiş olurum. Beğenmediklerim de var tabi ki ama genel açıdan bakarsak eğer iyilerdi.

Bir sonraki yazı da görüşürüz - umarım -  o zamana kadar kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olur da eserse diye.