29 Eylül 2014 Pazartesi

Son Zamanlarda

Yazmayalı bayağı uzun zaman oldu.Yazmayı pek becerebilen bir insan olmadığım halde bloga yazmayı özlediğimi fark ettiğim an en azından son zamanlarda neler okuduğuma bir değineyim istedim. Yazamıyor oluşum kitap okuyamadığım anlamına gelmiyor çok şükür ki. Hala ultra bağımlı bir biçimde kitapları peş peşe okumaya hatta bir nevi yutmaya devam ediyorum. Yazmayı bi düzene oturtmayı düşünüyorum. En çokta kendim için bu kadar çok okumanın ve iyi bi hafızanız olmasının kötü yani okuduğunuz her şeyi hatırladığınızdan zihninizin sürekli dolu olması demek. Odaklanmayı zorlaştırıyor ki zaten pek odaklanabildiğim söylenemez neyse konuyu dağıtmadan ucundan köşesinden toparlayayım son zamanlar da belli bi düzene sadık kalmadan her telden kitap okudum gibi bir şey oldu. İşte o kitaplardan bazıları...











Elimden geldiği kadarıyla ve inşallah zihnimi toparlayabilirsem son zamanlarda okuduğum kitapların çoğunun yorumunu yapmak istiyorum. Yazabilirsem tabi. 
Tekrar görüşünceye kadar kendine iyi bak blogcan <3 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olur da eserse diye.