2 Mart 2013 Cumartesi

Tanrı - Jennifer L. Armentrout



Aranızda Melez sözleşmeleri serisini okumayan kaldı mı ?? Henüz okumaya başlamadıysanız hiç üzülmeyin zira bana kalırsa fırsat ayağınıza kadar geldi. Melez sözleşmeleri serisi "Melez" ve "Safkan" dan sonra "Tanrı" ile devam ediyor. Kitabın dağıtımına başlanmış ve ön sipariş tarihi 13 Mart. Çıkmasına ne kaldı ki şurada?? Seriyi okumaya hemen başlayabilir ve 3 kitabı peş peşe beklemenize gerek kalmadan okuyabilirsiniz. 



Dex in okuyucularını oyalamamasını seviyorum. Kitabı çokkk uzun bir süre beklememize gerek kalmadı ve ben bu açıdan gerçekten çok memnunum. İlk iki kitabın çevirisinden de memnun kalmıştım. Yazarın kalemini de beğenmiştim. Kitabı okuduktan sonra yorumu burada bulabilirsiniz elbette :) 




Bu da kitabın Tanıtım Bülteninden

Akit'in kuralları Alex'i neredeyse ölüme gönderiyordu. Konsey onun Catskills'de ne yaptığını öğrenseydi, onu kimse kurtaramazdı, tabi Aiden'ı da. Furiler, Alex'in peşindeydi, şimdi de onu ele geçirmek isteyen başka güçler var. Alex süpriz bir mektup alıyor, yazanlar karşısında ne yapacağını bilemiyor ve Seth' le gittikçe daha da yakınlaşıyor. Birlikte yaptıkları antremanlardan biri Alex'in bir Apollyon işareti daha kazanması ile sonlanıyor ve bu Alex'i bir adım daha uyanmaya yaklaştırıyor. Alex'in doğum günü yaklaştıkça sanki etrafındaki tüm dünya paramparça oluyor; geleceğin Apollyon'u aşk, keder ve yalanlar arasında sıkışıp kalıyor. Tanrılar öfkelerini serbest bırakınca yaşam geri dönülmez bir şekilde değişecek. Furiler, İblisler, Safkanlar, Melezler ve Avcılar hiç beklenmedik bir geleceğe hazırlanıyor.Tarih tekerrür ediyor fakat bu defa işler, pek de iyi gitmiyor.


Bir kaç tane de minik alıntı :)

“Düğmelerden birini atladın.” Seth ayağa kalktı ve göbeğimin üzerindeki düğmeyi ilikledi. “Hem kızarmayı kes. Herkes antrenman yapmadığımızı düşünecek.”

“Yapıyor muyduk?!”


---------


"..."Ona göz kulak olduğun için teşekkür ederim Aiden.” Seth bakışlarını benden çekmedi. “Ben icabına bakacağım.”

Aiden bir şey söylemek için ağzını açtı ama sonra kapattı. Arkasını döndü ve sessizce odadan çıktı. Masadan atlayıp peşinden koşmak için duyduğum arzuyu görmezden gelmek güçtü."



----------

Seth başını yana yatırdı. “Şu anda ne hissettiğini biliyorum. Hiç itirazım yok.”

Yanaklarım alev alev oldu. “Tanrılar aşkına, nefret ediyorum senden.”





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olur da eserse diye.